Blogg.se fungerade inte igår

Igår kom jag hem vid 11 typ och skulle göra inlägg men skiten fungerade inte såå aa det blev inget  :p
Men nu ligger jag här iaf och nu funka det!!!! Jag vaknade vid runt 11 typ, så nu ligger jag här och kollar lite olika gymnasium... svårt.. MEn jaaa, det finns mkt oolika,  men aaa, ska ut och rida om en stund . Det är ju så jädrans fint väder också !!! Men kallt!:O Men jag komme nog överleva endå, pga, mina heta hästar? Eller vad tror ni hahah..
Ajaaa det sista har varit väldigt dåligt uppdaterande ska försöka bättra mig, mmen det har varit mkr just nu, och imorgon blir det tränig med Dacke för Kent. Första gången i ridus vill säga!! Men jag har ju ridit i ridhus men aldrig i lysekils med honom, men det fixar sig nog, tar det som det komme rvill säga, bara jag inte hamnar edd massa som är bra i gupen, dör dåå, kommer jag skämmas kan jag lova ! HAHAH Nejj då på min lille fis kan man inte skämmas(a) Hane  ju så fiiiin så, men aa iaf ska dra mig nu ! pusss


Kan ju inte glömma och säga att imorgon fyller älsklingagnes år!!! Grattis till henne!

ska se om jag kanske hinner åka till henne idag, :) Pusss hejj <3 /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0