Fan förlåt, men här kommer snabbt inlägg iallefall

Jaa asså förlåt, jag har inte bloggat på as länge.. Men aa iaf denna helgen har iaf varit asnajjjs;) Fredag drog jag till kannan med Agnes och felicia, så träffade vi emma, alex, felicia, angelika och melina där, så de va kul ;)
Igår drog jag t lysekil och sov hos agnes. På kvällen åkte vi till maja, och där va massa folk , HAHA galen kväll:D Men hur kul som hälst. Va det bara jag ellen, maya och agnes som gick bus elr godis eller? HAHAA xd 
Aaa iaf ska på hoppträning, och den börjar kl 6 så måstge ut nu !! För ska gör snabba övningar med Twist sen måste jag göra iordning Dacke, såå yess;)
Bloggar mera sen ska iaf försöka , puss <3


/ Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0