Fan vilken bula!!!

Asså jag har typ som en bula under ögat! Förut somnade jag, jag vaknade och skulle klia mig under ögat, det gjorde inte lite onte:o  Och jag ska till trollhättan imorgon.. jippiiie typ tro jag har blivit misshandlad? Nejjdå så farligt ser det inte ut, hoppas jag iaf:D

Jo sitter här i soffan och tänker: guhhh vad fint väder, kan inte bli bättre?!?!

Får gå ut till Dacke sen och borsta honom fiiint, och göra iordning allt.
Och jooo sitter här och typ är as sur för att jag ska få räls ;o Vet inte när, men på tisdag ska jag åka och ta massa röntken bilder, sen i december ska vi ha något möte, och sen ska jag få det....  OCh nu ska jag få det ;o Visst man får jääligt fina tänder. Men jag kan inte tänka mig i räls.. men jajaa, det är tydligen ett måste sååå, inte så mycket att säga emot^^

  Jaoop en liten bild på mig :p

Puss bloggar er senare trro jag :) puss hejj/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0