för att våga krävs mod

Jaa det är mycket man måste våga.. och de var en viss person som fick mitt självförtroende nerbrutet engång, och det sitter kvar ännu, jag kommer ldrig glömma den helgen som blev år.. och hela den tiden gick så segt.. jag önskar det inte hänt men nu e det så, jag älskade dig, men inte då och inte nu längre.. du fick din chans, jag försökte, och vad försökte du ? att vara mig? typ ja?
Du har förstört mycket men nu ska jag bara försöka släppa detta och gå vidare.. bara lämna det om det går.. det är inte så läätt. men ska försöka, och aaa
 Detta var ju intressant?
en jag ska börja våga , vara mig själv igen och bara leva, för jag orkar inte stå och hålla emot när jag snackar med folk, och veta att jag inte är mig själv... för nu ska jag släppa alla spärrar, och bara gå min väg, och skita i de andra.. så äre och så blir det.
Krävs bara själförtroende och det har jag innerst inne, bara jag vågar släpppa fram det..


ha det bra ska se om det går att sova..



 dålig i know....




/Alice

Kommentarer
Postat av: agnes hansson

du är bäst hjärtat! skit i vad andra säger, du ska inte göra något för att någon annan vill utan för att du vill! älskar dig <33

2010-10-25 @ 14:12:53
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0