förlåt förlåt

Assa gud va dum jag känner mig har inte bloggat på länge men nu ska jag börja blogga maaaassa :D

Som sagt , jag har vart i lysekil hela helgen. I lördags var vi i ishallen och kolla när a-laget spela. Dom vann med 8-7. Sen hyrde vi film och käka godis hihi , jag äslakr verkligen den bruden! Idag var inte den bääästa dan hahha , var iaf på dressyrtävling med sanna uppe på klubben sen så säger Jenny och Sanna att jag ska hoppa upp och rida. Jag som inte ridit på nästan en vecka och på den klubben på typ 3 år. haha dom tvinga iaf upp mig och lärde mig programmet. Som sagt jag är ingen dressyr ryttare men jag red in och red för skojs skulle hahhahahaha , kan säga att det inte såg jätte fint ut haha. Kunde knappt sitta i sadln elelr nått. Är ju så van att rida piccolo och hon är hur lätt som helst och jag vet hur jag ska jobba för att få henne med mig. Jenny slutade iaf på en delad 3:dje plats och för Sann gick det skit bra men hon var inte nöjd som vanligt haha den bruden assa :D

aa just det , michelle tävla piccolo i helgen. en 4:rdje  plats i LC och I LB stanna hon en gång och vet inte vad som hände då men hon ramla iaf av och det hände ngt med tummen. Men hon red iaf idag det är ju det bästa.

Imorgon blire skola sen tandläkaren ch efter det handbolls träning.

Här kommer lite bilder på Michelle och Piccolo:)

/ Lovisa






 Fotograf: www.warnmarkfoto.se

Kommentarer
Postat av: jennie

har du fått sålt henne? :)

2010-10-11 @ 21:12:48
URL: http://treryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0