Förlåt ...

Asså shit det har varit riktigt dålig update i helgen.. Förlåt, men i fredags åkte jag till agnes och så hjälpte jag henne lite i stallet. Sen i går, gick vi upp kl 6, för hon skulle på dressyr tävling i Stora Höga. Det tog 13 timmar.
Men det såg as fint ut, hon gick as fint, och agnes red asbra:D
Sen när vi kom hem käkade vi pizza , och efter det gik jag och agnes ner och köpte Ben And Jerry's muuuuums, vi köpte half baked och den var sååå jäklans goo ;9 
Idag har vi inte gjort något alls, utan vi vaknade käka frkost sen så tog jag bussen 11 30 hem ;)
Så nu sitter jag här med bror som skriker att han vill ha macka....
Sen så måste jag pluggga på hemkunskap eftersom de e prov imr... Så får jag se om jag rider idag, annars får dom en vildag igen (A) Men lloooovar att blogga mer sen :)


 En sån här regning dag får ni en jätte härlig sommar bil på Mary och Boston som vi hade för någr åsen så söt bild tycker jag (A)

pussss / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0