helt slut

Jag är verkligen helt slut. Och förlåt jag vet inte varför men det sista är jag riktigt dålig med uppdateringen. Idag var ialle fall första dagen på praoen, det dög la. Fast det sista fanns det inte så mycket att göra så stog mest och kollade, men aa det är la rätt gott det med .
Sen kom pappa och hämtade mig, för jessi skulle in på någon kör, och jag visste inga bussar så jag hängde med. Där fick jag sitta i bilen och vänta på henne i 40 minute, sen åkte vi hem. Jag var så himmla trött att jag somnade i bilen.
När jag kom hem så var klockan redan 17:35 och då fick jag in och skynda mig att käka och byta om, sen ut och ta in Lillen. För jag visste att idag skulle jag bara hinna rida en av dom och Dacke fick en liten paus idag, så får jag skritta en sväng på honom imorgon. Jag red iallefall över vägen och skulle till så kallade "galopp backen". När jag kom dit så började jag trava, så sr jag en älg ligga ute på ängen. och älgen gick mot mig och lillen, så då slängde jag upp mobilen och ringde pappa, och han sa att jag skulle vända med en gång, för man vet ju aldrig, så jag vände och gick.. Sen när jag kom hem så kom jag på, att dte var den älgen som förlorat sin mamma och dens älgsyskon i en bilolycka förra veckan :o Och jag bara lämnade han där , stackarn .... USch

Jag tog faktiskt kort och grejjer men glömde kameran ute i stallet, och jag orkar inte springa ner och hämta den.. För jag måste duscha och allt nu , och har inga bilder på denne daton typ :o Förlåt ...

 

puss // Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0