Ja rubrik. ?

Tog 20 över 8 bussen in till torp, där jag ska praoa i en vecka på briggen :D PRaoar med angeliak och en som heter matilda, rätt okejj att praoa där faktiskt:D
Praoar från 9-4, så nu är jag riktigt trött.. Kom hem, sprang enr till lödriften och kollade på dom nya figurerna !!:D:D:D:D En 1 årig liten häst eller maxad d-ponny, 2 åring liten häst elr maxad d-ponny, och en 3åring c-ponny, dessa ska jag greja med vid sidan av dacke och lillen, lillen ska få vila ett tag nu, han är faktiskt lite gammal och så, och jag kan rida honom ibland och så, så skall jag försöka rida in 3åringen snart ;) Men det är ett jobb för han är inte så jätte mycket hanterad det sista :p Och tyvärr har inga kort!!! Kameran ligger någon stanns urladdad och laddaren hittar jag inte :O:O Men ska leta...
Snart skall jag nog ut och springa faktiskt... Om jag orkar vill säga haha , sen skall jag sova !!
 Imorgon skall jag till tandläkaren igen och ta röntkenbilder i min lille käft... kul?! nejj ..
sitter och lyssnar på: just the way you are så jävla grym låt asso!!

känner jag inte har ngt liv så får gå ut nu och springa av mig lite.

 jag och lovisa innan en joggingtur för ett åsedan <3

 Och en suddig bild, på min älskling <3 Han är så otroligt mycket värd, utan honom hade jag intekunnat mycket om livet.. <3

Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0