Jag är faktiskt glad

Jag är glad men vet uinte varför:D Och detta provet får vi se på hur det går... Jag kan  vissa saker :D
Imorgon ska jag ioch emma åka in ill stan och träffa folk sen simma sen hem och rida Lillen och Dacke, kulkul.
Dom fuick stå idag, så har vi ngt att jobba med imr. I veckan ska jag försöka ta mig in till torp och köpa present till angelika och agnes eftersom dom fyller snart.
Agnes kommer ju bli glad om jag typ köper en bullpåse eller något HAHAHA Fan vad jag är smart hon kan få bullar i present, fast nä eftersom jag har skrivit det är, men jag kommer nog på ngt kuuuuul till henne hahah. Brukar jag göra iaf ;)

Men jag är iaf as glad, och jag har kommit på att jag mmåste köpa ny sadel!! För efter jag har gjort det, så skall jag köpa Veredus Carbon Gel skydd tror jag , bara att dom e AS dyra:( MEn jag måste ha sånna iaf :d Men jag måse bara köpa fram till dacke såå lite billigare blir det.. Sen vill jag köpa snyggt schabrak också. Men måste veta om det blir svart eller brun sadel först, för jag vill helst ha mörkbrun för det är snyggast och då ska jag köpa mörkbruna skydd också(A) Fast olympic är också najjs:o Jag vet inte vilka jag ska köpa :o F¨år see, först måste jag ha ny sadel och mer pengar (A)

 Dessa är verkligen as snygga :D


Jooo jag ska köpa mjukisbyxor också ngn dag :D För att mina fpår jag tydligen inte ha för dom är ttydligen inte mina?!!?!?   Men aaa jag vette faaaaaan , och jag ska tävla på lysekil L:C med lillen den 23;e oktober och 24;e 60 o 70 cm med Dacke på tfrk :D Så nu e det bara träna ;)


pusss asså jag måste försöka plugga lite nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0