jag?

Jag kan ens inte alltid förstå mig själv?! Livet är faan för komplicerat, vet fsn inte hur jag orkar med mig ibaland... Och nu använder jag bloggen till att skriva av mig.. Men det skiter jag i ! För det hjälper ibland... Jag är bara så jävla trött, på att jag tycker två helt olika saker, kan inte ens lita på mig själv?!?!?
Jag vet inte vad jag tycker ens... Många kan ta mig helt fel, för jag inte är den jag är... Utan jag vill inte vara som alla andra, utan vill vara mig själv.. Men rädslan är förstor, för att våga.. Ta det stora steget, är ett alldeles för stort steg..
Vissa saker är så jävla bra vissa saker SUGER.. De jag hatar, inser jag helt plötsligt att jag älskar?

Jag älskade dig, men började hata dig
Du kom hit och förstörde
försökte ta det mest värdefulla från mig
du åkte härifrån tom
men jag var kvar med massor av bilder, skrik och filmer i huvudet som bara snurrar...
för dig själv sabbade du inget
men för mig sabbade du mycket
och förstörde en del av mig
ska försöka glömma, men svårt blir det
försöka slå ihop ögonen och se det på ett annat sätt
och som inte allt varit mitt fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0