jajjjemääänsan

Nu sitter jag här och precis kommit in.. Först var det tävling, det gick kanske inte som väntat, men jag blev inte sur eller något, för han var riktigt trött. Han hade liksom inte suget till hindrena han brukar, och var inte lia på. Så jag fick sitta mer och driva och jag visste ju inte riktigt vilket tempo jag skulle ha eller något efter som han alltid haft suget till hindrena, så han rev 1 och 2an, sen ökade jag och bara lät han gå, och då rev han ingenting mer, sen så skulle jag ta vattenmattan, och jag släppte en halv sekund för tidigt och vi hade inte rytmen till det hindret så blev ett stopp där. Men kände verkligen efter att han var trött, jag vet inte riktigt varför men aa, han har kanske inte topp konditionen nu, men han bruka endå vara pigg, men han börjar faktiskt bli gammal gubbe så jag var fatiskt rätt glad endå :) Han har gjort mycket buus men också rundor som har varit asba !, och det får jag vara nöjd för :D
Sen hem och packa u och mocka, sen rida dacke. Sen stog juli (hunden) i diket, och det såg inte dacke förän han var brevid henne så då blev han lite rädd, och flög upp i luften, då  höll jg på att flyga av, så då flög mitt huvud ner mot hans hals och min hand flög upp, så jaa..... knytnäve rätt upp i ansiktet, så nu är ena kindenrätt mkt större än den andra-.-.-.-

Sen så kanske jag och mamma ska åka en sväng och göra lite saker, ni får nog veta senare ;) om det ens blir idag :d 

Puss blggar förmodligen mer sedan :) /Äalice  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0