jobiigt tråkig dag

Yeees, kom hem och käka lite... Sen så var jag tvungen att plugga på provet jag har imr, och jag kan ingenting verkligen !!!:o Detta kommer bli IG!! Men aajaa, så satt jag med den skiiten ngra timmar, och härstarna ffick vila idag lite (a)
Och jag hann heler inte att jogga, för jessicas systers barn och hennes "mormor" kom från norge idag och hälsade på. Så då fick jag vara hemma ;)
Så dom ska vara här i sverige til på torsdag så därför har jag inte hunnit blogga idag, för aaaa det har vart lite ,mkt xd

Men imr så är det skola sen direkt hem rida, gå in byta om och sen ut o jogga , kan se om jag hinner med att blogga lite mellan också ;) AAaa sen ska jag in och plugga matte för de har jag prov i på torsdag, sen sooooooova!!!! Så ja planer har jag :D

Och jag nööördar verkligen låtarna :
Who says - john Mayer

Free fallin - john mayer !! Såå jäkla bra ;D;D

Men ska dra mig och plugga lite puss ha de bra / Alice

Btw.. Tycker lovisa är lite seg med bloggandet faktiskt...   Och jag ska försöka bli duktigare på att ha med mig kameran och ladda upp bilder !!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0