Jogga och plugga

Så nu har jag precis käkat tacos (a)
Idag fick jag sluta kl 2 igentöligen skulle sing clair*stavning(?) kommit, men de kom inte endå, så då hade inte läraren lanerat lektionen, och jag hade inget att göra och med lite tjat så fick vi sluta vid 2 :D Så kom hem och gick direkt ut i stallet :D Blev lite ut i skogen. Så hjälpte jag Celina och jessica så dom fick rida ut påp Rulle och Mimer också, sen in och käka, och nu sitter jag här ioch håller på att plugga :D 
Snart ska jag ut och jogga, måste bara vnta eftersom jag käkat och då kommer jag få såm jädra håll -.-  
Bloggar mer sen ska se om det blir lite bilder  också :D 


puss Alice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0