juppidupp

N är jag faktiskt as trött... Har precis ätit nudlar (a) och varit ute och ridit oc kollat på för kenny kom ju igår och idag :D Han håller på att lära mig om hur jag lär hästen några övningar från marken, som är asbra för dom att få respekt för en och fatta att det är mig de ska lyssnaa på.. Aaa så red jag Dacke också , det gick asfint, det finnes en positiv sak med regn !! Att Dacke automatiskt går på tygel asfint, för han vill inte få vatten i örona så dår går han prefekt verkligen !! Asåå förtår om det låter hur konstigt som helst men han går verkligen as fint iaf idag haha :D
Så har  varit ute en del och nu är mina ben heeeelt jätte trötta för att jag praoar ju och går as mkt -.-
På fredag blir det soho !:D Fast vet inte vad jag ska ha på mig?! Känns som qalla kommer ha assnygga kläder, igentligen måste jag också köpa kläder:o men vet fan inte när jag har tid asso, men funderar på mitt diamantlinne med sett par spets tights bara men får se (a)

aja måste dra nu puss



/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0