MYyyyyYYYyyYYs

Jaaa myyyys med emmis min älslkings unge (A)
Vi sitter vid varsin dator och väntar på att mamma ska komma med Mcdonalds snart ... Vi .. Som pratar om hur feta vi är hahahha.
Förut var vi och red det gick la bra, vi red så kallade "galopp backen" Lillen blev lite svettig han men dacke är ju bäs han så han blev kanppt svettig nästan :d Men jaaaaaaaa, förut drog jag och emma in till stan och träffade tobbe också, sen hem och passa lillebrorsor -.- Sen ut och red.. :d

Imorgon blir det skolan, hem sen rida båda hästarna och plugga!! Jag har faktriskt panik även att jag inte ligger efter men jag bara har paniik, jag måste fan komma inb på det jag vill sen :o Men vettte fan vad än men ajaaa de kommer nog ngn daaag :D



Men ni får ha det bra puss på munnen från mig och emmis min vårrulle(A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0