nu ni

Nuuu asså, nu har jag rec kommit ut ur duschen, och jag har faktiskt varit ute och joggat :o idag med ?!?!?

I 20 minuter tyyyp, jag känner mig faktiskt lite duktig (a)

Förlåt fr jag inte bloggat heller, för igår drog jag ju till angelika med emma och vi hade med oss en jädra fin pannkaks tårt, den var vacker asså , och goooo.. Emma är en mästerbakare ;) Så såg vi på skräkfiler och såå, sen somnade vi i soffan, 3 st o angelikas soffa = inrte bra !!!!! För att nu har jag så jäkla ont i hela mig så jag vetb inte vad ;o Spec nacken...

Sen kom jag hem och sooov i 2 timmar och sen åkte g med mamma och gjorde massa saaaker senare, Sen blev det ut och jogga.. Och nu sitter jag häär och gör pannkakor ;)

 

Pusssss / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0