Plugg plgg plugg....

Usch, plugga är det värsta som finns. Sitta på ens fritid och lägga tid på skolarbeten. Men det är sällan jag gör det men just detta måste jag det för vi har en hemtenta typ tills på fredag och vi fick det idag. Den handlar om Franska och Amerikanska revolutionen. Riktigt tråkigt!

Fats har skrivit en hel del, fast bara första frågan men den måste man skriva mcyket på och sen ska man argumntera och massa sånt onödigt.

Magnus var så sjukt snäll och fixade Piccolo idag. Hon skoddes idag så då var han där och sen mocka han la upp mat och greja med henne. Så jag slapp idag för jag var tvungen att plugga och sen vid halv 8 blir det träning. Jag får det att låta som om jag inte vill dit eller orkar inte osv. Men det är det inte utan mamma tycker att jag inte ska behöva känna mig tvingad att gå till stallet varenda dag. Då blir det bara en vana att det måste göras och inte att det är roligt att gå till stallet. Det tycker jag är bra och jag har ju kompisar och sånt med men Piccolo betyder allt för mig och det kan ingen ta ifrån mig!

Som dom flesta nog redan vet så är hon ju ute på annons nu :/
Så jag njuter av varje sekund jag är med henne.

Kände att detta blev lite långt hihi.
Ska snart gå och byta om ska bara skriva lart det sista på frågan. Känns faktiskt riktigt bra svar och motivation.

Puss Lovisa.

Kommentarer
Postat av: NellieB

Fin bild...fin ponny =)

2010-10-29 @ 20:10:07
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0