Pluggar

Så jag sitter faktiskt med matten 0och pluggar nu !!! Jag kom på ; jäävlar bloggen så måste blogga ;) Blir ni förvånade om jag säger; jag orkar inte lägga upp bilder idag... För att jag m,åste verkligen plugga matte :o ar prov på torsdag och imr, ska jag rida ut lite längre först på Dacke sen Lillen och sen ut och jogga . Sen kan jag plugga :d
Jag känner mig faktiskt ganska duktig att jag har börjat jogga och nu ska jag inte tappa det.. Bara att jag måste köpa minneskort till mobilen så jag får in mycket mer bra musik som jag kan lyssna på (A)
Imorgon ska jag försöka jogga i en halvtimme faktiskt , om det går vill säga..
Men nu blev jag hungrig:o Så nu måste jag gå och äta ..

Pusss och gonatt Alice.

Ska blogga så fort jag kan imr ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina H

haha va bra då o lycka till!;D

2010-10-15 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0