Saker frånm granngården...

Fick med mig lite grejer från granngården. Så här kommer allt och lite vad jag tycker!

1.

Vi har annars haft ett annat från KRAFT. Men nu var det äna läge att byta lite :) Detta rekomenderade dom till ponnier/hästar spom rids aktivit och tävlas ganska regelbundet. Så vi får se men det verkar bra och hon gillar det !

2.

Inte exakt dessa mineraler men nästan. Dom har vi hafr nästan hela tiden och fungerar super. Det är inte massa smä ¨stenar¨. Alltså löst utan i små pellets bitar. Det äter dom ju mer än pulver.

3.
'
Fick med oss Torvmix också, hade ju egentligen beställt ne stor palla torv men den har itne kommit så vi köper torvmix istället. Det är jätte bra och mycket lättare att mocka i än torv. Man ser allt mycker mer och inget blir kvar.

4.

Även dessa , har aldrig provat men får se vad hon tycker.


Ja , tror det var allt (?)
Tänkte köpa ett nytt reflextäcke nu när det är älgjack och då är det ju inte så kul. Så får se hur det blir.


Imorgon tar jag med min kameran om jag hittar den annars får ni mobil bilder iaf  (a)
Blir en lååång uteritt imorgon tror jag , hon ska få gå ute i skogen hela denna veckan för hon har ju hoppat gnaska mycket det senaste. Sen veckan därpå blir det några dressyrpass i paddocken och veckan efter deet en hopptränign sen är det ju ADVENTSHOPPET i trollhättan :D:D Ska blir super kul :)

Hihi , detta blev ett långt inlägg känner jag men det är bara kul va ?
Hoppas det.

nej nu ska jag dra mig och kolla tv tror jag.

Puss Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0