sen ja vet.

Har varit seg nu men det blir bara så hih , Sm:et gick väl sådär men helt okej hade ne bra grupp alla bar duktiga men vissa minutrar va sämre än andra men det är sånt man får ta. Blir steg 2 om ne månad alltså när adventshoppet äe i trollhättan men ska prata med mamma om jag inte kan få åka på fredag och hoppa LB o LA. Och nämnde ju att vi skulle till skultorp och det är lokal tror jag (?) ingen aning men iaf fanns ingen LA så blir LB LB+5 . Aja , om ni ville veta assa hahah !

Du lämna allting vind för våg, många undra, ingen såg
Nåt riktigt skäl till ditt farväl
Be mig inte att förstå
Hur du kunde göra så
En del av mig försvann med dig
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0