shabba shena hallå..

.. vi säger så!

Jaapp , skolan var helt okej men matten var inte direkt så bra men vafan.. ?!
Aja , mormor och morfar kommer och mormor har sytt upp mina 96-jeans så dom sitter bra nu. Nu börjar jag längta efter min prinssesa verkligen! Fast jag vet att hon har det bäst och dom är jätte snälla o allt. Idag ska dom träan för ted Ted Nätterqvist. Hoppas hon sköter sig (a) Gud, snart ät det gp-ponnyn!!! GAAAH , lite nervös faktikst (a)

Senare drar jag och mamma till torp och kollar skor , kanske lite kläder också (a) Behöver lite tröjor och några jeans.
Imorgon blire det träning och senare för ja se vad som händer ;) Vet faktiskt inte än , mamma och dom ska ha folk så får se vad jag ska göra.

Känner att vi inte skriver något intressant längre men aja , om ni inte kommenterar eller ger för slag till vad vi ska skriva så är det inte lätt :)

/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0