shabba shena halllllålååå

Nu har jag precis kommit ur duschen !
Har varit ute och grejjat hela dagen, började med qtt lägga in ny torv och spån i hästarnas boxar, sne tog jag ut Dacke. Och red hojnom, han var la helt okej. Men sen blev han pigg och skulle dra och typ springa bara, och inte arbeta.. Men jag fick allt koll på honom sen.
Sen skulle jag ta ut lillen också. Han var hur överpigg som helst! Han kunde fan knappt fatta galopp för att han bara sprang in i den, och sedan galopprerade han som en idiiiot!!!
Efter kanske 30 minuter var han helt genom blöt för han hade hoppat  och sprungit och grejat så mkt !!!
Helt galet ^^
Yes nu sitter jag och passar benjamin så ska jag ringa agnes nu också och säga att jag inte kan kommma tillbhenne idag :(

Så  pusshejj /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0