shabbba !

Kom på att jag glömde skriva att jag mötte en älg ute i skogen igår :o shhet va rädd jag blev , Piccolo med men hon varna typ innan hon vände och sprang så bara sitt och hålla i sig för hade ändå ingen chans att stanan henne för tog bett för tänkte att jag skulle jobba henne lite , om jag hade haft hacket hade jag ju haft en liten chans iaf :)

Men iaf , Vid 12 drog jag upp till stallet och red prinsessan! hon var jätte fin red igenom henne tills imorgon , fast ute i skogen och på grusvägar. Usch va fin hon var. Gjorde även klart allt tills imorgon så det ska bli jätte kul :)

Nu sitter jag i Lysekil för morfar fyller år vet inte när vi åker hem men. Hinner / Orkar nog inte blogga imorgo och ser att lilla alice inte har uppdaterat på länge :D  Fast just nu e hon ute och suuper så nu kan hon ju inte göra det , skulle vart med men ska tävla imr så hade inte vart direkt kul HAHA !

Puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0