tänker....

Jag kan inte bestämma mig:o Om jag ska jogga nu , men då ser folk mig... och det vill jag inte :o
Men om jag joggar sen när det blir mörkt, kanske någon kommer och våldtar mig eller något?!?!?!?:O och det vill jag ju inte heller !!!!!

AA så tänker jag på attjag inte orkar ha räls.......för det suger, så tänker jag på attt jag måste få bort mitt märke under ögat :o Det ser fn ut som någon slagit mig ?!?!


ajaaa intessant inlägg? joo jag vet ':d


Och juste imorgon, då kommer det några som ska bo här ett tag, ni vet intevad eller vikka det är (A) MEN DET VET JAG:D 3 st faktiskt ;)  men ni får in kort imr, efter jag praoat och så tror jag iaf :D

 

 

/alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0