träning nyss

Jaa var på träning med dacke nyss. Blev att gå upp 9, ut och rejja sen åkte vi till lysekil och tränade hos kent, det gick abra !!!!
Fast han var pigg och såå men asskul hoppade serie.
Förste litet kryss 4 steg till ett räcke, 2 steg till studds med tre hinder, 2 steg till räcke, 4 steg till kryss.
I början så bara han hoppade åt alla jäkla möjliga håll men till slut gick det riktigt fiiint, sen gjorde vi om övningen lite och då hoppade jag oxer på 90cm-1 m (?)
Så jag är asnöjd öer honom, och hoppas att det bara går framåt, men vi har en sak vi mmåste öva på och det ärn att ställa i vänster varv.... Han bråkar as mkt där, och jag får kramp i armarna till slut :

Nu väntar jag på att emma ska komma så ska vi dra till Angelika och så ska vi se på skräckfilm heeeeela kvällen och natten :o Jag kommer döö, för jag klarar  verkligen inte skräckfilmer ibland men jag har ju emma och angelika nu såå aaa hahah ..

Idag har jag också träningsverk i låren som jag vet inte vad :o Men nu ska jag gå och borsta håret, smörja in fejjjjset, och packa :D pusss Alice

aww min fiiinaste pojke <3

Kommentarer
Postat av: nellie

Naaaw...va gott han låg där i gräset å gäspa.

2010-10-10 @ 21:36:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0