TRÄNINGEN=NÄSTAN BÄST

JAaaaaa :D:D:D:D:D:D Träningen gick faktiskt asbra !!! Dacke var hur duktig som helst !! Han skötte sig och gjorde allt han skulle, fast han var ändå väldigt svår med vad han brukar vara, för han lix hade typ inget jämt tempo i början, men sen så gick det':D Nu är det bara jag som ska bli duktigare, för det är väldig stor skillnad mellan Dacke och Lillen, så jag hänger inte riktigt med i hans språng för jag vill hellre luta mig ite lite bakåt för att jag vill inte dunka i huvudet i hans hals HAHA xd För det gjorde jag faktiskt någong gång, för det blir sån jävla, vad sk man säga? Hård landning? xd hahahah ajaa iaf när han landar blir det sånt jävla tryck så jag bara flyyyger ner , men jag ska i allefall träna låren och magen as mkt för att få upp muskler så jag kan ställa mig upp i fältsits på ett spec sätt, som man gör när man börjar rida lite större hästar ;)
Men jag är hur nöjd som helst !! Körde lite studsövningar och massa sånt ;) Sen hoppade jag även vatten matta för första gången med honom idag !! Han kom på att det var lite läskigt precis när vi var över haha men det gick as bra :D
'Nu sitter jag och lyssnar på massa goo musik, och är så jäkla trött så jag somnar nog snart:o Men aaa imorgon blire att rida Dacke, Lillen förmodligen, greja med Twist och aa lite såå:D
Jag städade faktiskt igenom stallet förut också :D
Åhhhh jag vill ha Be ad Jerry's nu :o Det får jag köpa ngn dag om ni ville veta ;)

 JAa en underbart vacker bild på mig , utan smink åå allt också men det e fint (y)

/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0