usch så trött jag är!!

herrgud , fullt ös kan man säga.

I går hade jag precis kommit hem från träningen och duschat så knackar kim och plateeen på så dom kommer. Jag gör iordning mig och sånt fort, tänkte först sovit hos kim men nej, icke sa nicke. Får bli en annan gång eftersom jag skulle spela match idag. Men Amanda sov här iställer och kim drog hem. Vi fixa osssen drog vi in till stan och vidare till fasseröd. Sen aa ingen aning när, 1 kanske(?) så åkte vi hem. Mamma och magnus hade ju fest här hemma så hon kunde ju inte hämta oss så vi fick ta en taxiii hihiih (a) Alla drog typ vid halv 3 -3 så då kunde man ia få lägga sig. Sen vare upp idag vid halv 12 -.- Ganska segt kan man säga oc var dödens trött men vad gör man inte fö laget? :D Samling vid halv 1 :) Matchen gick bra vi vann med 10-14.

Nu ligger jag iaf i sängen och halv sooover -.- Och imorgon blir det ju också upp tidigt för då äre ju gp-ponnyn :D:D:D:D ! Så ingen sovmorgon för mig inte hih..

Hade inte vart fel om ni önska lycka till ? (a)

Som ni ser så skriver jag inget om ponniin men hon kommer ju hem imorogn och då kommer ni få massa söta bilder på henne för jag har längtat ihjäl mig efter prinsessan !!!!

Puss Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0