usch vad nervöst !

Vid kvart i 4 ska vi samlas i stenAB hallen och spela första matchen i sm mot Lysekil. Spelade ju i Lysekil förr när jag bodde där så är lite nervöst. Vi får se vilka som vinner , må bäste lag vinna !

Har vart på torp en sväng också fick köpt mig armbågs skydd som jag verkligen behövde !! Slänger mig typ hela tiden när jag skjuter så då får jag massa sår och blåmärken och det gär as ont så det blev bra , sen svettband och en ny sport bh.

Har inte kunnat äta någor nästan har vart så nervös !!! Ska väl åka snart men....

Just det , kanske inte blir tävlingen i trollhättan kanske åker till skultorp istället men om jag inte åker till trollhättan kan jag inte börja få LA nollorna för det finns inte något mer om man inte åker till stockholm och det är jag inte så sugen på hihih. Så vi får se hur det blir med det .

Ska iaf göra iordning mig nu så skriver sen hur det gick  :)


Puss Lovisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0