AWW HELT GALEEEEEEEET

VAFAAAAAN ET ÄR HELT GALEEEEEEEET???!??!?!?!?!:o   JAG HAR FÅTT DEN ! DEN JAG ÖNSKAT! OCH VISST DET ÄR KANSKE ONÖDIG MEN NEJJ!!!! JAG ÄR DÖÖÖKÄR OCH JAG SKA GÖRA HENNE SÅÅÅ JÄVLA FIIIN OCH HON ÄR MIIIIN!
åhhhh idag va den där aktionen:o OCh mamma jag och emma grät typ... asså det var sjukt. hästarna.. det var så jäkla synd om dom!!smalaa och helt dödaa i blicken , usch!!!!! MEn vissa var s söööta och man ville ju köpa alla för tt det var så synd om dom, men vi skulle ju inte köpa någon!! Men jag visste vilken jag ville ha sen två veckor bakåt då jag såg den på nätet..
MEn trodde hon skulle vara stor för det sg ut så på bilden , och så såg jag på en stolpe i stallt: NR 20 ... Jag vände mig om .. där stog det en litn jätte sööt liten b-ponny kanske 1,15. Som såg såå ledsen ut och sg ut som ärts och jag tjata och tjata på ammam, sne började aktionen, och dom ropade NR 20,och jag viskade til mmma : mamma bjud nu inte om du inte känner för det och gsv henne ett litet smile. Och vad tror ni det gick så fort s efter kanske 20 sekunder så hade vi en häst:D Sen efter började jag tänka: vad fsn ska jag ha denna till? jag har två underbara ponnysar hemma och nu kommer en b-ponny på ett år! som d´tur är har jag ju 3 småsyskon så^^  Aa så vi åkte hem o hämta transporten och dit och hämta henne och sen gick vi ut med henne i hagen, så gav jag och emma henne lite gooodis och så.. Sen skulle vi gå ut ur hagen för vi skulle gå in, så komme hon springandes efter oss :') awwww , fast jessica kommer nog ta detta som sin häst hon  med för ag kan ju inte gör så mkt ed henne men :)  


och jaa nu fick man höra från emma att man skriver jävligt fultm också..... det är ju bra ...
Men kanske ngn bild komme rpå henne imr :D:D
Men mamma erkännde faktiskt att hon var väldigt söt också så det så :d och ni kanske vill vet a batt hon är 50% shettis 25% arab 12 %cob 12% fullblod hahaha så vette fsn vad vi har köpt men söt iaf och pigg och glad verkar hon vara ::D:D



/ galna alice:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0