chillllllllllllllll

Nu har jag precis kommit in från stallet, blev att rida på vägen lite granna bara och så, han var as pigg, och bockade och grejjsa..Men det är ju kul när det häder något också;)
Förut var det skola, faktiskt rätt hemsk dag... Iallefall första lektionen, stackarn..
Usch nu ska jag försöka glömma detta, men iaf på torsdag ska klassen till badhuset , jippiee?!?!?! nejj....
Imorgon ska hästarna skos om , sååå jag kan slippa oroa mig för att dom ska tappa skorna  hela tiden :o Asså vi har faan as kassa hovslagare och skorna sitter på kanske högst 5 veckor:o Vadfaaaaaaan.... Ajaaaa sånnt äre la, synd att våran förra hovslagare dog då.. Sånt änder la iaf hos oss..

Men jg måste gå och fortsätta CHILLA(H)   Så a det bra babes:D



/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0