Dålig updatering idag

Jaa asså idag vet jag inte om jag kommer hinna uppdatera mer, men kom in för en liten stundsen, har varit och ridit ite i högås paddock.. Gick as bra :D Dacke gick as fint och lyssnar as br , bara att han hoppar til för saker ibland men de gör ala ...^^ aaa sen kom vi hem och då tog jag ut ´Lilen med en gång, så tog jessica ut Mary också, såå red jag och jessica gick med me henne .. Och han var pigg idag kan  jag säga, men han fick springa av sig lite .. Aaa nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker skriva klart min uppsats som måste vara inlämnad imorgon !!!! Så det är bara att skynda sig.. 


Men ni får ha de så bra ska verkligen försöka hinna uppdatera mer vi ser ;)

alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0