fattar nada

läxa... Asså jag fattar ingenting jag ska kunna alla länder och huvudstäder i europa tllls imr! asså jag suger på sånt här:o

Och jag skulle bara säga att ibland förstår jag mig inte på folk... när man försöker sig förstå dom så skriker dom : HÅLL KÄFTEN ,, jo visst det kanske man gör.. em asåå vi försökte faktiskt förklara oss, och nu vad det du som gjorde fel.. men du evrkr ha svårt för att erkänna det,, men så är det.. MAn är inte perfekt och bäst alla gngger du, och vi försökte men du sabbade det.. Men när du visar för mig att du faktiskt kan ålla med om att det var du den här gången, så är det lugnt.. Men jag tänker inte ta steget nu som sist utan nu är det du...


HAHAH inget med bilden attt göra bara tyckte den va för gooo xd  hahhahah


ajaa jag bjuder faktiskt liite, och hopps bloggen ska bli roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0