glömde nästan

Asså ojj :o Glömde visst att jag hade en blogg:o HAH¨ förut sulle jag åka med marre till fotbollsträning för jag var tvungen för mamma elr pppa kunde inte vara med.... Så skulle ju aniel vara trnare för dom såå då snackade jag lite med han , det var kul tills han fick alla ungar att skrika : ALICE, ALICE, ALICE och jag fattade ju inget men joo då tyckte aniel jag skulle stå i mål :o Asså guuh jag e faan inte lite bollrädd!! Och de vet han,,,,, jag försökte gå bort men han drog in mig i målet...
Såå a jag stog där kanske ngn minut innan jag hör alla dessa små 6åringarna viska: Vi skjuter allt vi har på henne... Sikta på henne..
Men jag klarade mig, men jag gick ur målet efter en liten stund, då skulle jag hjälpa till att bära ett måål... Joo alla ungar skriker: alie är boll rädd och kan inte spela fotboll!!! Så skulle jag ta det där jävla målet och det välter och jag kunde faan ite bära:o Och då börjar unfgarna: alice kan ju inte ens bära ett mål!!! och springer och skjuter bollar på samma gång jag bär ett fucking fotbollsmål :o Och alla fööräldrar som hade möte kolla ju som faan..... Ajaa jag är ju lyckad just nu skriver jag massa fula rimm till angelika... xd Men nu loggade hon ut ju :o ...... Ajaaaa, men imorgon ska nathalie komma hit också ;) Så sk jag rida båda imr med :d



pussssssss aice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0