godmorgon

haha , känner att mina rubriker är sjukt tråkiga :o
Sitter iaf i mitt mysiga rum i lysekil , pappa var precis nere och väckte mig. Hihi , ska bara sminka mig och sånt och äta sen drar vi upp till ishallen för pojkarna har cup , ska faktiskt bli kul att kolla det var jätte längesen :o Igår va ja med agnnnneeess och feliiiicia :D jag och felicia drog te mig vid halv 12 för jag ville inte gå ensamn så hennes mamma fick hämta henne här vid 20 över 12 :D Nu är dom på fotbolls grej så dom slutar 1 tror jag haha , så får se vad jag mer hittar på innan :) Imorgon har vi match mot kärra/backa och ska samlas i u-a halv 10 så mamma åker hemmifrån vid 8 så kommer hon och hämtar mig , erkänn gulligt (a)
Aja , måste fortsätta gör iordning mig .

puss Lovisa




lite outfit ihih , inge smink o har inte börjat med håret menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0