heeeeeej :d

shabba , har haft fullt upp idag! Matte prov i skolan det gick helt okej :) sen åkte vi te stallet lasta och åkte te tjörn. Michelle skulle hoppa , gick faktiskt bra för att va Piccolo hon skötte sig helt okej men när dom lär känna varnadra och hittar knapparna kommer ddet bli suuuper ! Var hemma på stallplanen vid kvart över 8 och dirket drog vi till Queens och köpte vinter collektions nya kingsland tröja i grå med vita armbågs lappar och en vit skjorta samma som jag har i rosa men för det passar bättre med vitt :) As snyggt! Ni får bilder imorgon :)

Imorgon drar jag mig till stallet dirket efter stalelt och klättrar lite med henne och om jag hinner halndbolls träning vid 5 , så bloggar antagligen efter !


Puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0