hemma från skolan!

Så nu är jag hemma från skolan :d och nyss ätit och ska göra fläta på jessi för hon "måste" tydligen ha det, så kommer hon in hit  och skriker massa saker och frågar om jag har ngt iup?:O Och jag vette fan va det är och  hon vägrar ju förklara för hon äär seeeeeeeeeg den ungen :o S´å man vill bara ta och WAHHHHHH, och i skolan skulle vi igentligen vara klara med "en händelse" idag men jag vette fan vad jag ska skriva så har ens intde börjat:o Vi ska typ skriva ngt vi varit med om eller en känsla eller en gång man va sur elr glad eller ngt!
Ah och emma tyckte jag skulle berätta när jag blev as sur på jessi ! Det var på en lördamorron kl 7 och då tar hon på sig sina klackskor och springer upp och ner för trappan typ 2000 gånger och min säng ligger fan under trappan :o Men ajaa det ska jag iaf kinte göra!!



HHAHAHA igår fick jag min dator att fugera också, så hitta jag en sköön och seriös bild på emma mig och benjamin hahahha xd

// alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0