hjärnbrytning

Kan ma säga så? Jag gört iaf.. JAg är ju som jag är....Speciell? Nej jag är normal medans alla andra är onormla? Nej tvärt om kanske?.... Ehhh jag vet inte, och jag bryr mig inte.. För jag inte har något att göra, för jag har ett STOOOOOOOORT liv.. Därför jag sitter här nu.....Därfr ag vill ha toast ist för ngt annat.... Därför jag är trött.. Och ska plugga...... Och atatttttttt jag längtar.. till vad? ..Inte vet jag ?. Bara för jag är bra, kanske bäst? Nej det tror jag inte men hoppas ngn tycker... Bara för jag hr varit duktig och tvättat hela dackes svans!... Bara för jag har tråkigt just nu...Tänk om inte angelika hade funntis.. Då hade jag ingen att dampa loss på....EH jo:O Hur kunde jag glömma? bloggen klart!:D Imorgon blir det förmodligen filmkväll medd ungarna.. som jag hatar? nejj jag älskar dom kanske får jag inte det? Jag kan typ inte tänka... Och jag känner mig iaktagen om ni vet vad det är iq-befriade ungar?:D Jooo det känns iaf som ngn kollar på mig, typ harb cam i mitt rum eller ngt eller jag vet inte tänk om ngn ligger gömd i mitt rum ?:o Asså jag käner att detta är ösäkigt! Och förut när jag red!!Asså det var sjukt, jag har adrig varit s nöjd med dackes galopp, förr!!!!  Så jävla fiiin, och endå var jag bara hemma och red lite på grusvägen.. Asåå förlåt, för jag cpar och inte kan stva, men det får ni gå med ppå, för jag har verkligen jätte tråkigt:D:D:D:d men ajaaaaa....... jag viiiiiiiiill ha toast nu sååå


puss pusss älsklings ungar ?:O














//ALICE :D:D:D:D:D::D:D::D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0