JAG ÄR EN FET FETKNOPP OCH JAG GILLART !

Hahah , alice är för go hon (a) Man kan aldrig sluta älska en som henne , hon har något alldeles specielt som inte många har! Hon är en äkta vän från utsidan och in , hon fejkar inget denna brud assa! Alla borde en gång i liver få möta en person som henne. JAg hade tur när jag träffade alice elsa maria johansson.

Iallafall , det har vart något cp med blogg.se som har gjort at jag inte kunnat logga in :s Aja , nu går det iaf :) ÅHHH , blir galen , nu ringer massa mig på skype och jag orkar inte prata men dom ringer ju upp heeeeela tiden hih. Precis kommit ur duschen och som alice nyss sagt att jag vart och tränat och helt rätt :D Innan det så åkte jag och mamma upp till stallet och tänkte ta en ridtur med den kom världens regn så ponnisarna fick komma in med stalltäcke och massa maat , hiih och piccolo verkligen hatar att va ute i regn så vi var borta nu igen och gav dom lite mat till. Har också hunnit med en caatfight med mammi hahah , inte så kul men vi brukar faktiskt aldrig bårka men det kommer ju ngn gång. Så inte säkert jag får åka med till åby imorgon och då måste jag gå i skolan som e det sämsta som finns -.-

Funderar på att göra lite outfits faktikst :D


puss lovisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0