jag+emma= alltid lika galet

Jaaa rubriken säger allt? ahhah Emma åkte med mig hem efter skolan idag :d För hon skulle få pengar av mig... och hall gissa? det som vi skulle göra glömde vi ju så hon fick inte sina pengar endå xd hhaha AA så satt vi vid datan en stund och försökte komma på ngtt roligt ställe vi kunde dra till imr^^ eftersom att inget blir ju som vi tänker oss hahah, aa sen så ringer hennes syrra och säger att hon ska komma upp till vägen så  skulle hon åka hem . Aa då sa jag att jag kunde köra henne upp, när vi precis kommit upp för en as stor backe som vi har här, då får jag bensin stopp HAHAHA xd så emma fick hoppa av och putta mig så jag kom till backen så rullade jag hem igen xd hahahahhahahahhhah Jag och hon asså  xd
Ikväll kommer min saknade agnes också förmmodligen :d imorgon, då ska vi göra en saaaak !!! och den saken är  att vi ska åka på en hästaktion i trollhättan, det var därifrån vi köpte ärtan.... Hn gubben får inte ha kvar sina hästar,, så kollade jag på alla hästar på nätet! och jg örjade skrika och typ blev helt galen, så kom mamma och fråga vad det vaa, jag bara pekade på datorn... Där var en "ärtan" häst!!!!! Arabkorsning stog det, och ärtan var arab och gotlandsruss och eftersom han gubben ägde både ärtans mamma och pappa så kan man ju hoppas på att det är henne låtsas syster eller ngt !1 hon såg precis mitt på pricken ut som ärtan ! brun med svarta men och svart man och svans och en vit kota.... Men vi ska ju inte köpa men mamma sa iaf att vi kunde ka och kolla (A) min mamma hon är underbar !!!:D älskar henne ibland;)


 aww


alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0