jupppidupppppp

Jag lät faktiskt hästarna vila idag, för jag var tvungen att passa benjamin och marre. Men aa det är inte såå svårt, men ajaa;)
Såå ringde mamma förut, hn har varit med janette och köpt transport i stockholm;o En bojtransport , trehästars, med bo del och grejer:o Liiite avis men (A)
Så på hemvägen hade de stannat på någon hästaffär, och då ringde mamma och frågade om jag behövde något, men jag sa att vi ist skulle dra t torp någon dag för jag behöver Kwick out stigbyglar, för mina är försmå.. Och då kan jag ju även passa på att kolla på kläder och skor när vi åker diit;) om ni ville veta asså ;)
och jag är AStrötT jag kan somna när som hels typ


men ajaaa puss hejj svejj /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0