KLIPPT MIG

AA rubriken säger la det? jaaa jag har klippt mig nuuuu hoohohohohoho :d Och nu råkar det vara så synd att jag är över trött också....:( MEn ni får leva met :d OCh jag tog faktiskt en bild påååt frut asså håret xd hahah aa fast nu finns den inte ngn stanns i datan längre:o jäcvla piss men aa iaf tog bort allt de slitna bra , det blev en bit kortare men aaja de växer la ut ngn dag igen, bara vänta och se!!!! Ajaaa, jag har inte kunnat blogga tidigare, fför my mother rog min datooooooooooooor...... Bara för jag inte hade städat mitt, rum och sen smög jag och hämtade datan när jag hade städat klart iaf enligt mig, och bjag tycker faktiskt det blev riktigt fint så kommer mamma in.... ÅHHH DE DÄR DÅ, OCH DE DÄR VART SKA DE LIGGA , VAD HAR DU SLÄNGT DÄR? AA men alice du ser väll att det inte kan vara så?.o 
Åhhh den mamman .... Fast jag gillar henne ibland endå :d mohöhöhöö, stackars min mammsi som får leva med mig men inte mitt val ... Asåå guuuu nu är de ngt stort problem med mig men ajaa n får haa det göttttttttttt, såå hörs vi laaaa?:D Oh såå ska jag typ göra något nu men vet inte vad? Soiala mig med foolk? vad vet jag ? Vad vet n?:D::D
Oh lovisa den fetknoppen är och tränar iag så hon bloggar inte tror jag iaf..^^


Jag dissar iuaf aldrig bloggen !:D

puss hejj /alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0