laaalalal

Ja nu är jag faktiskt hemme(A)  Vi skulle inte ha någon svenska för läraren var sjuk så då fick vi sluta en timma tidigare så vi sluta 5 i 1 :D Men jag gck lite tidigare för min buss går 20 i annars får jag vnta i en timma... Igentligen skulle jag åkt till top med emma och angelika men orkade verkligen inte , fick bli att åka hem ist :D Sen ska jag rida dacke och imorgon blir det hopp träning ! Jobbigt måte gå upp senast 8, för träningen börjar 10, vi måste ta 20 över 9 färjan, och jag måste göra mina övningar med dacke innan -.- För annars blir han jätte spänd och då blir jg också det och ´det blir inte bra ^^

YES nu väntar jag bara på svar från jennifer om hon kan ida eller om hon inte ska.. Och på måndag ska jag klippa mig :D Fast kommer inte bli kul för mitt hår kommer bli kort för det är s slitet, men jag bloggar sen igen ..:D

 

 

hejj/alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0