Mätt ååå gooo

Yappp kom hem nu för en liten stundsen var på torp med emma en sväng skulle kolla på skor och så... Men jaa som fvanligt såå finns det inga jag tycker e såå jätte najjs...Men ajaa kommer kanske;)
Förlåt för jag inte bloggat i helgen :o
Lördag: Jag tävlade. Gick as bra ,

Dakce: 

50cm: sprang förbi en gång, men banan är så liten och jag han inte ta till baka hionom så, då passade han på för han visste inte om han skulle över eller förbi.. :p                                                                                              60cm: Felfrii, jag e jätte nöjjd, men det var väldigt svårt att hoppa bana i en sån liten paddock med honom..

Lillen

KM: Gick aaaas bra jag vann ;) Och han fattade precis vad det gick ut på och var asläätt att svänga, så jag e nöjd med han med;)

Sen åkte emma md mig hem, så skulle vi in till stan. :d Blev en as kul kväll hahha

IGår så åkte ag hem till emma och sov hps henne och idag har jag inte gjort så mkt förutom skolan :d Är inte på blogghumör just nu men bloggar sen:D

/alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0