mätt....

Vad gör jag om jag inte sitter med emma och passar benjamin och mauritz.  Marre sover och benjamin kollar på Se upp för dårarna.HAHA jaa vi e  som vi är:D Förut såå red jag , emma och angelikaa HAHA faaan vad kul xd Och angelika asså:o Tror hon kommer bli hopproffs xd hhaahha .. Och hon hgalopperade as mkt idag:D Fast hon tyckte det var lite läskigt men hon gjorde det endå (A)
Imorgon så ska jag starta 50 och 60 på höfgås och km med lillen :D Så görut gjorde jag och emma iordning för det, och hon klippte dackes pannlugg:O Åhh jag som älskade den :( Men mamma har sagt aslänge att jag ska klippa den och nu sa emma också det... Så jaaa, jag vänjer mig nog hahah xd



hej dåå alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0