ny duschad (Y)

Sitter i sängne  men en spik och försöker få upp tyå en hinna som växt över mitt hål i naveln :o det gör så jävla ont kan ja säga !!
Men iaf , mamma körde mig upp till stallet förut för va tvungne att rida , båda fick sig ett hoppass som sluta på 110 cm , duktiga ponnisar (a)
Sen blev det hem o äta och alldeles nyss ringde det en på piccolo , vi har ju legat lågt för vi e ju lite osäkra på hur vi ska göra ... Men dom skulle komma och provrida iaf :)
Imorgon pallrar jag mig te skolan och efter blire konfa i två timmar sen rider jag meeed julle bulle :D Pärla besiktigas även på torsdag och går hon igenom så åker hon snart :( Verkligen en treevlig ponni men man kan inte ha alla hästar , så e det bara :)
Nej , nu ska jag fortsätta trycka i spiken eller piersingne, ni får hare bra !

puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0