pissregn

Sheet de spöregnar verkligen här...! typ varannan minu elr ngt-.- aa iaf jag försöker ju plugga, det går sådär. Först så la jag mig och skulle plugga då smna jag och vaknade efter 1 och en halv timma. Men nu är jag igång, fast har ett problem,,, fattar ingenting, förut trode jag kunde ASMKT men det var visst mer än vad jag trodde.... Jag vette fan hur detta kmmer gå men det lär jag se :)
Imorgon är det skoljogg....-.- Hoppas det regnar så här mkt hela tiden imorgon så kanske vi slipper skoljoggen^^
Nu lägger jag till och med upp 2 bilder från i sommras och förrasommaren , och jag läntar redan tills nästa sommar:D
Och juste jag har glömmt skriva att jag och nathalie taggar extra mkt till nästa smmar då vi åker till MALTA!!! På språkresa verkar såå jävla kul :D Vi ska på informationsmöte i gbg nästa onsdag (Y) Sååå det är bara vänta :D

 Jag och agnes i sommras (h)

 En härlig sommarbild på mig och lillen för ett årsedan :d



Men aa jg får la dra mig :D hejj/alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0