plugga,plugga,plugga...

JA nu har jag kommit in och hem. Igår drog jag ju tilll Emma med Angelika och sov där:D Asså gud ni måste se The last song om ni inte gjort !! asså gud , den var så jävla fin fast så sorlig , jag satt och grina som jag vet inte vad ?! Tur att det bar var jag Angelika och Emma som var där iaf haha xd Aaa sen på kvällen skulle vi se på en skräckfilm den var asläskig :o MEn jag klara mig iaf (a) I dag gjorde vi inte så mkt, se kom sion och hämtade mig och angelika så körde han hem angelik och körde hem mig med, så käka jag lite sen stack jag ut och  red. Det är så jädra kul att rida nu även fast jag ara red här hemma på vägen idag igen.. För dacke gör alltid framsteg, idag gick han asra !! Han gick på tygel i åde trav och galoppp, jag red mkt i trv och galopp i långa sträckor och mkt upp för vår ranta backe bara för att han ska sätta mkt ryggmuskler och få bra kondition :D Aa och nu måste jag plugga så ska jag ringa oh snacka med agnes sen också :D  

  En väldigt "fin" bild på mig, Emma och Angelika fån igår:D
 

men ajja nu måste jag iaf gå /alice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0