Så helt normala alice igen

Så nu har jag blivit heeeeeeeelt normal igen :d fast jag stavar inte så jätte bra fortfarande kanske men de har jag aldrig gjort och jag skyller på mitt tangentbord för knapparna e as tröga tyo :o Men ajaa, jag gör inget har precis kollat på idol!!!:D Och sheet jag älskar hon där alice's röst, asså inte min utan hon som e med där om ni fattar asså?:o xd hahah fan vad jag är dum..... Men aa iaf hon är bra :d Mig vill ingen höra sjunga fråg t.ex. angelika emma och felicia xd hahhah Men en jag vet ni vill höra är ANGELIKA ANDERSSON SOM KOMMER VARA MED I IDOL 2012:d För den skiiiten får inte sjunga nästa år för hoon fyller försent:( Men hon kan öva  ett extra år sååå typ alla blir helllt WOOOOOOOOOOOOOOW:D
Dagens hemlis: Angelika är min förebild(A)
Dagens DISS: Jag kommer aldrig bli som henne
Dagens HISS: Jag kommer alltid vara den sjuka och annorlunda mig, så det får ni leva med :D

HAHA och jag blev helt plöstligt as trött, om jag inte skrev det innan, jag är till och med så trött så jag inte orkar läsa igenom .... Asså jag vet inte om detta är kul attt läsa mina p-nlägg,, lovisas kanske är roligare, men det är inte olagligt att inte läsa mina:p Och det är inte olagligt att inte göra heller:D AA iaf nu har jag precis fixat stövlar och ALLT till imorgon så det är bara borsta Dacke lite snabbt;) har ställt klockan på ... 10 i 8 :o Det är sjukt, fattar nte hur jag ska kunna kolla på film hela kvällen sen utan att somna haha :p Men vi ser :DD::D:D Med dom brudarna klarar jag väll det och assså sheeeet vad jag är rastlös, jag vill hitta på ngt KUL!!!

 sååå nu fktiskt bjuder jag :D:D:D:D:D

och jaa i älskar grisar :D:D:D:D:D



puss hejj alice :=


Kommentarer
Postat av: angelika

ALICE JOHANSSON ÄR MIN ÄLSKLINGSGRIS SÅ ALLA VET DET ! :D <3

2010-09-17 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0