seeeega som alltid

oohh , sheet vilken dålig uppdatering känner jag ! Detta måste vi ändr apå alice brallis! Ehm , som ja sa så har jag haft en handbolls helg vilken vart ganska kul men kompisar och sånt. Vi hade ju distriktsläger i lördags och var helt okej nöjd med insatsen. Sen var det direkt upp och rida Piccolo.
Idag vakna jag vid 10 kanske drog te stallet kom hem vid halv 2 och käka sen skulle vi samlas med handbollen halv 3 och hade ju hemma match så rätt soft. Vi var verkligen grymma tjejer , vi har fptt upp konditionen och idag kämpa alla verkligen alla gjorde sitt och det var verkligen lagkänsla! Så himla roligt och spela när det går bra så vi vann med 18-8 eller ngt :)
Imorgon har vi träning med f97 halv 6 så drar mig inte till natta och så kör hennes mamma oss till träningen.

ne , nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och bara softar men känner att jag kanske måste sova snart (a)
och snart är det ju vinter , kan inte fatta attsommaren är borta :o


/ Lovisa





tjejen jag älskar dig , du e mitt allt ! Glöm aldrig det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0