Seg uppdatering från min sida

Shabbaaa , har verkligen haft fullt upp och då menar jag det. Denna tiden är de ända jag hinner blogga om inte hästarna står ngn dag. Tävlade ju som sagt i helgen. Askim gräs LC LB .
Orkar inte gå inte på detaljer men hon va stark pigg , gick inte få tillbaka allmänt jobbig alltså men jag älska rhenne ändå , hon skötte sig hur bra som helst!
Det resulterade en 4dje plats i LC , låg 1a tills dom sista men helt nöjd ändå (a) I LB var hon jobbigare men det gickm o lösa , många ponny morsor stog och höjde oxern 10 cm hela tiden och det gör mig så fruktansvärt irriterad , det e ju olagligt enligt tdb men aja skit sam. 4 fel i LB men var heltokej nöjd, men kunde gått bättre.

Nästa helg blire göteborgs cup sen åby , sen troya horse arena förhoppningsvis ;) sen fr vise hur det går på åby.
¨nej nu e ja jätte trött och ska sova snart , puss Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0